En måndag

Nu ligger jag i sängen och slöglor på dumburken, riktigt trist egentligen. Snart börjar bigbrother som jag av någon anledning tycker är roligt, även om jag inte för mitt liv kan förstå dessa människor som frivilligt ställer upp. Det kanske är just därför det är roligt att se, dumma människor har väl alltid varit en form av underhållning. Man känner sig plötsligt som en klokare människa om man har någon korkad att jämföra med. Ja, korkade är de om de frivilligt vill ställa upp som apor i bur, ständigt under granskning av flera miljoner. De flesta säkert av en anledning också, att bli "kändisar".

Med de orden säger jag tack och hej, dags för att se programhelvetet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0