Dag 25 – Det här är jag bra på

Jag är bra på allt!!! Nej, kanske inte... Däremot kan jag inte komma på något specifikt som jag faktiskt är bra på, att... bli förkyld kanske? Vilket jag är nu, men det blir jag förvisso alltid när jag har VFU, så det kan jag väl kanske inte räkna med. Då kom jag på att jag faktiskt är bra med barn, för de verkar gilla mig ganska så direkt. Det tog mig kanske en halvtimme att få alla barnen på min VFU att börja leka och prata med mig, om ens det, så det kan man väl kanske räkna med?

Jag är även bra på att sväva iväg i mina tankar, det gör jag jämt. Ska jag tänka på något specifikt så slutar det i regel med att jag tänker på någonting helt annat efter några sekunder.


Jag stal bilden från google, bara för att den var så söt,
fast mest för att jag nästan också ser ut sådär just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0