Blä

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så att jag kan bege mig till skolan för första gången den här veckan. Igår tänkte jag att det skulle bli sjukt skönt att komma ut och faktiskt göra någonting, det tycker jag väl fortfarande. Men jag gjorde en totalmiss... Jag trodde att den informella texten inför redovisningen skulle postas senast kl 12 idag, men det var tydligen dagen innan redovisningen den skulle postas. Eftersom jag såg det vid sjutiden igår så var det ju en aning för sent, så nu undrar jag om jag överhuvudtaget får redovisa idag?

Läraren kanske är snäll och ser mellan fingrarna, fast det ska ju ändå vara på lika villkor för alla. Ösch ja, jag får väl ta mig ett snack med henne idag så får jag se om jag måste göra en omexamination eller om jag måste komplettera något. Önska mig lycka till, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0