Pepp, pepp!

Sådäääär ja, då är man nyduschad och färdig för sängen efter denna trevliga dag. Först blev det som sagt bad med Carro, efter det gick vi till pizzerian och delade på en pizza för att sedan bege oss hem till mig för att spela lite kort. En riktigt härlig sommardag med andra ord!

Nu sitter jag och laddar inför arbetsintervjun imorgon, fast morgondagen kommer inte bara att bestå av en arbetsintervju. Jag och Carro ska nämligen iväg och provträna på ett gym också, så jäkla underbart! Jag måste verkligen komma igång med träningen, det har blivit på tok för slappt för min del, kroppen mår inte så bra som den skulle kunna, hähä.


Så bjuder jag på en alldeles förträfflig sommarbild, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0