Lyckat? Jättelyckat!

Kan knappt själv tro att det är sant, hörde jag ens rätt på intervjun? Hmmm, jag hoppas verkligen det, jag kan ju inte höra fel tre gånger!

Arbetsintervjun gick med andra ord helt sinnessjukt bra, mycket bättre än förväntat. Jag blev erbjuden fast anställning och ska jobba hela augusti, sen efter det tar jag tjänsteledigt under terminen då jag pluggar men kan hoppa in när jag har lov och möjlighet att göra det. Jag kan knappt tro att det är sant, det är första gången jag har en fast anställning och månadslön! Visst, jag kommer ju inte få någonting när jag är tjänsteledig utöver det jag jobbar och då antar jag väl att det går på timlön, men ändå. Jag är sjukt glad!

Om några timmar är det även dags för träning med Carrolutten, jävligt taggad.


Så här glad är jag nu!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Skitkul Laajnda!! :D Grattis igen! :)

2011-06-08 @ 14:34:27
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Aww tack själv! :) Hoppas du har mer rätt än jag ;D hihi!

2011-06-09 @ 10:39:18
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0