Hej hå

Yeees, idag körde jag och Carro andra gympasset. Vi införskaffade oss även ett årskort, så nu jävlar blir det till att träna! Det är verkligen kul, jag fattar inte varför jag inte har börjat tidigare... Förut var jag verkligen negativ till gym, men det är ju asnice, även om killarna verkligen är överrepresenterade, åtminstone i styrkerummet, så blickarna fick man ju på sig direkt när man steg in där. Haha, men men!

Beach 2012 here I come, eller nått!

Sååå, för att gå till något helt annat, så bjuder jag på en gammal bild på mig och min kusin, från våran sista tonårsdag. Jisses, det var ju faktiskt snart två år sedan, tiden går läskigt fort!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh fy fan nu fick jag ågren å känner mig gammal som fan!!

2011-06-13 @ 22:33:40
Postat av: Vivvsan

HAHAHHA :D Du är ju för härlig människa!! :D Fan vad du är klockren!! :D hahahah

2011-06-16 @ 17:11:15
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Jaa jag trooor att jag kanske åker ned över en dag bara för att träffa dig :D vilka dagar i veckan kan du ses?

2011-06-17 @ 14:56:41
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0