Händelserikt

Nu har jag tid för en liten uppdatering, har haft fullt upp! I onsdags åkte jag, som jag skrev tidigare, till Vivvsan i Västeråååås. Det var ett alldeles förträffligt dygn, trots att merpartern av torsdagen bestod av en massa "huuuande" på grund av baksmälla. Vi kirrade en lunch på Max, och chilicheese (mmmmm).

Så ja, på onsdagen var vi som sagt ute, och det var mycket trevligt! Även om man kanske skulle kunnat hoppa efterfesten (det blev ju trots allt ingen, höhö). Under eftermiddagen hörde vi ett jäkla liv ute på gatorna, jaaa det lät ju som en skock fotbollssupportrar, så vi bestämde oss för att knata efter. Vi såg en liten bit av ena planhalvan, kan man säga då att jag för första gången i mitt liv har sett en fotbollsmatch?

Eftersom jag inte tog med min kamera, så fick Vivvsan stå för den biten, därför har jag snott några bilder från hennes blogg.





Tack för en utomordentligt trevlig dag Vivvsan! :D

På fredagen var det dags för midsommarfirande, vilket blev med herr Hemligs vänner. Jaa, det visade sig att jag också kände några personer som var där också. Även detta var trevligt, däremot blev det inte så överdrivet mycket för mig att dricka, var ju tvungen att spara mig till dagen efter och 50-årskalaset.

Så dagen efter blev det som sagt 50-årskalas, min kära faster fyllde år. Nästan hela släkten var samlad, och det var hur trevligt och kul som helst. Även om jag laddat upp för en karatefylla, just för att leva upp till ryktet "familjen supaskallen av sig", så var jag inte ett dugg sugen. Efter några öl tog det liksom bara stopp och tröttheten tog över, men det hindrade ju mig inte från att ha trevligt ändå. God smörgåstårta och trevligt sällskap kan aldrig slå fel!

Nu är det däremot en ny vecka, eftersom det inte blev någon träning förra veckan så har jag ångest. Så denna vecka får inledas med en långpromenad, imorgon blir det däremot gymet. Veckan kommer sluta underbart, med en tripp till Grönan med Carro. Woooh, var fan flera år sedan jag var där!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Taack själv! :D Var suuuuperkul att du kom! :D wiioo!

2011-06-27 @ 12:41:09
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0