Glädje!

Kan inte annat än att känna glädje över att examinationen är färdig (det var den egentligen i måndags, men jag är ju värdelös på att uppdatera) och att ett långt sommarlov ligger framför mig. Egentligen vet jag ju inte hur långt det kommer bli, för på onsdag nästa vecka ska jag prata med en förskolechef jag har haft lite kontakt med angående jobb. Vi får helt enkelt se vart det leder, och jag hoppas ju såklart på ett jobb. Tack ska i alla fall mitt ex ha som ordnat denna kontakt och styrt upp väldigt mycket!

Snart beger jag mig av till herr Hemlig också för att spendera min tid med honom fram till fredag morgon. Så sitter jag självklart spänt och väntar på vetskapen om vilken dag jag får träffa Vivvsilur som bestämt sig för en Stockholmstripp den här långhelgen ;)

Nu ska jag inte tråka ut er mer och bestämmer mig för att syssla med annat under de restrerande fem minuterna jag har på mig innan jag måste gå till bussen.


Några nya bilder har jag inte heller tid att ladda upp, så jag bjuder på en väldigt gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0