.

Nu passar jag på att uppdatera lite i väntan på att Carro ska bli klar där hemma så att vi kan dra iväg för att bada. Härligt värre säger jag bara!

Den här helgen har varit rätt lugn, en jäkla massa grillad mat har man fått i sig, så det är väldigt dumt att klaga. Jag följde även med mina föräldrar till en butik och där hittade jag två par klänningar som fick följa med mig hem, jag tog en bild idag, wöw. Det här är ingen modeblogg, och kommer aldrig att bli. Men jag ska i alla fall bjuda på en bild på mig i en utav de nya klänningarna. För det är ju liksom sånt som hör till vardagen, kläder alltså, annars skulle det kännas konstigt i och med att jag inte är någon nudist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0