Baah

Det är så retande! Kom hem för någon dryg timme sedan och tänkte sätta mig vid datorn, sagt och gjort... Bara det att skärmen väljer att lägga av mitt i allt, så nu sitter jag på min värdelösa bärbara. Så, jag antar väl att jag får tidigarelägga mina planer på att köpa en ny tv (tänkte använda det som skärm istället så jag kan göra mig kvitt det förbannade skrivbordet på köpet). Vilka problem!

Nu måste jag snart börja ladda upp för träningen senare idag, ska nämligen köra ett kick boxningpass med Carro, jag kommer nog halvt dö, men kul ska det bli!

Imorgon ska jag även iväg till förskolan där jag kommer bli basplacerad och träffa den ansvariga för den förskolan. Det jobbigaste är att jag glömt bort namnet på henne, jag är så disträ vad gäller namn, jag fattar det verkligen inte.

På tisdag har jag även bokat in en körlektion på körskolan, det är fan dags att det händer något med den där jäkla lappen snart. Jobbigt bara att mitt körkortstillstånd går ut på fredag, haha.

Vad bittert det här inlägget lät nu, men jag lovar, jag är inte bitter!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Jag ska ringa vårdcentralen imorgon och se vad de säger, så hör jag av mig om jag lyckas ta mig iväg :) just nu mår jag inge vidare, så håller tummarna för att de kan ge mig ny antibiotika som hjälper!

2011-06-19 @ 22:10:56
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0