HEJ! :D

Idag har jag lovat Vivvsan att blogga, så jag antar att jag får ta och göra det då också, hehehe!

Denna dag har spenderats en del i bilen, vi åkte iväg till Hedlandet (ett varuhus), där jag hittade en tavelram. Egentligen hade jag tänkt framkalla någon bild på en canvas, men nu fick denna tavelram fungera till ändamålet istället. Jag köpte nämligen två lampetter när jag var på Gotland, och dessa skulle få lysa upp någon tavla. Jaja, så roligt var det, behöver ju inte göra värsta utlägget om det.

När vi ändå var på Hedlandet tyckte mor min att vi skulle kika in på Möbelkvalitén, hon har suktat efter ett matbord där i cirka två år. Idag beställde de äntligen det, så ett halvimpulsköp kan man ju nästan kalla det, trots den långa betänketiden.


Här är då tavelramen jag köpte (ignorera mina festliga vänner som ingick med ramen, hur snällt?) och de två lampetterna då. Jag skickade in en framkallning på några egna bilder, jag tror att jag kan hitta bilder till mina egna minnen, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0