Åååh...

Imorgon börjar allvaret, klockan är ställd på 05:45 och jag kommer nog fan inte sova många timmar inatt. Jag är sjukt nervös! Hoppas att jag hittar rätt, jag har ingen aning om vart jag ska vara mer än vilken förskola det är på då. Äsch, det löser sig alltid, får jag väl intala mig.

Igår var jag ute å käkade med herr Hemlig, det blev Hoa Hoas restaurang Lokes bar och vi började med en förrätt. Jag tog en toast Laplandia, som var sjuuuukt god! Nomnomnom, verkligen något att käka igen. Innan dess fick jag även inhandlat lite proteinpulver, nu när jag börjat dra igång med träningen lite bättre.

Aaaah, men nu har jag fan inget mer att skriva för tillfället... Uppdaterar förmodligen imorgon igen, om jag inte däckar när jag kommer hem, haha!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Lycka till!! :)

2011-07-31 @ 22:09:27
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0