Sördöö!

Nu har jag pillat in lite av den nya designen då, men jag är inte riktigt nöjd, så det kommer komma mer rätt så snart skulle jag tro... Sen vet man ju att jag alltid är lika seg på att göra det jag ska. Men idag blev jag nääästan färdig med examinationen i alla fall, sen är det ju alltid den där sista biten man bara inte orkar.

Imorgon känner jag däremot att jag verkligen måste bli färdig, annars är jag värdelös!

Det var någonting jag skulle skriva, men jag kommer inte på det nu. Men snart kommer det komma en massa inlägg som jag tänkte använda till länkningar på flikarna. Ja... just det, det var nog det ja.



Istället bjuder jag på en bild från när jag och Malin var ute och fotade för några månader sen, här har ni ett mästerverk skapat av ooooss.

Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

det var en roooooolig kväll :D

2011-01-12 @ 19:20:14
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0