Rubrik är överskattat...

Jahapp, då pluggar man på idag också då, med pluggpaus en gång i timmen i typ... en halvtimme eller nått. Snart ska jag hem till mor och far för att äta lite maaat, det känns rätt skönt att slippa laga mat själv för att sedan i ensamhet sitta och tugga födan, det är inte lika roligt och gott att äta då. Sen måste jag nog fan sätta igång på riktigt med pluggandet, även om jag fått ut rätt mycket av idag.

Trots att jag inför både förra och den här kursen sa att jag skulle börja med examinationen direkt och ta ut det mest nödvändiga så har jag inte gjort det, så det jag gör nu är att ta ut all den fakta jag behöver som jag ska peta in i examinationen. Sen vet jag ju i och för sig från tidigare kurser att efter all faktautplockning så skriver jag färdigt examinationen på någon timme, så det är väl inte så värst jobbigt ändå. Varför är det alltid så att tanken och att verkligen sätta igång med skiten, är det jobbigaste? Någon som kan förklara det för mig?

Så en liten not till mitt framtida jag: LÄS IGENOM EXAMINATIONSUPPGIFTEN OCH PLOCKA TAMEJFAN UT DEN FAKTA DU BEHÖVER REDAN FRÅN FÖRSTA START DÅ DU LÄSER BÖCKERNA.

Så håller alla tummarna och hoppas att jag lyder mitt egna råd, det vore sjysst.

Pöss å kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0