Pluggeriapluggeraa

Åhåhåå! Jag känner mig faktiskt redigt duktig nu! Jag har suttit och pluggat nästan hela dagen, bortsett från trippen in till skolan för att inhandla kursböckerna. Även om jag inte fått ner så mycket på själva examinationen så har jag fått ordning på det mesta, så nästa steg är i princip bara att skriva ner allt då. Jag måste använda mig av minst 620 ord till och det lär väl inte vara så svårt att uppnå, däremot blir det svårare att hålla sig till 2800 ord vilket är maxantalet ord, vilket det är 1620 ord kvar tills jag uppnår. Möhö! Menee, vi får väl se hur allt artar sig imorgon, då jag bestämt mig för att vara klar med den.

Sååå, det har varit min dag, roligt va? :)

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Kämpa på! :D Jag hann inte svara på msn innan du rymde! :( Men godnatt! :D haha!

2011-01-11 @ 00:00:11
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0