Mhmm!

Nu är jag äntligen färdig med examinationen, jag hoppas att det blir godkänt bara, jag har gått över maxgränsen med några ord. Jag känner dessutom att jag inte kan förkorta mer, för jag har redan förkortat med 300 ord, värdelöööööst! Ni får helt enkelt hålla tummarna att de ser mellan fingrarna då det bara är 76 ord ;p I och för sig beror det ju helt på hur de räknar, för på examinationsuppgiften så står det max 2500 ord exkl. omslagssidor, men räknar de då med innehållsförteckning och referenslista? De har ju inte gjort det innan, men nu står det ju faktiskt enbart omslagssidor, annars ligger mitt arbete bra till då jag har 97 ord kvar till 2500 om man bara räknar till innehållet exkl. omslag, innehållsförtekning och referenslista. Åååh fan vad kul det här blev för er läsare då :D

Nu ska jag knipa käft om det, men bäst för er att ni håller tummarna ändå!

Nu har jag en fyra dagars lång ledighet framför mig, sen kickar nästa kurs igång. Den tiden ska jag njuta av till fullo! Men nu är det nog tajm för lite lunch, man försvinner i tiden när man sitter och pluggar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0