Hmm

Just nu sitter jag med examinationen, kollade igenom det jag redan skrivit... Som jag skrev i det senaste inlägget så får bara använda 2000 ord till och jag har inte ens lagt in observationen eller skrivit diskussionen. Hur fasiken ska detta gå? Nu börjar jag bli lite smått orolig över detta, men förhoppningsvis så överskrider jag inte de antalet ord som är satt som maximum, annars blir det väl bara till att korta ner. Imorgon har jag höga förhoppningar på att jag i princip ska vara färdig, vi får se hur det blir med motivationen, hähä. Jag vill hursomhelst gärna ha den klar till på måndag så att jag inte behöver åka in till skolan en extra gång bara för att lämna den, det skulle ju vara grymt jobbigt, så sparar jag även in några kronor också genom att jag slipper betala två gånger extra för att åka kommunalt. Jag tänker inte köpa ett nytt busskort för att åka fyra gånger en vecka, när jag knappt har pengar till mat, logiskt, ohyeaaas. Det är nu jag verkligen börjar känna av studentlivets baksida...

Cash is king, but the king has abandoned me... Soooo sad! Sååå, på det sättet saknar man faktiskt att ha jobb, man hade alltid pengar, nästan åtminstone, men det var ju åtminstone fyra gånger så mycket man fick den 25. Meeen, om tre år så kommer jag få nästan dubbelt så mycket i lön som jag hade innan, det är inte fy skam det inte, hähä. Mööjs i brallan liksom!

Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

shit va långt du har kommit! jag håller på att läsa böckerna..

2011-01-05 @ 16:21:25
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0