Häppårä!

Kanske dags för en liten uppdatering här, har inte suttit så överdrivet mycket framför datorn den här helgen då killen kom hem igår, då kan man ju inte sitta och klänga framför datorn. Min mor och far kom även förbi igår, för de ville testa nintendo wii, så vi spelade lite bowling och de fastnade såklart vid det så de åkte iväg och inhandlade ett idag, höhö. Jag har aldrig provat att köra bowling på wii, vad jag kan komma ihåg i alla fall, så jag fastnade ju faktiskt också, däremot är jag ju värdelös, men det ska jag ändra på!

Jag började faktiskt pilla lite på en ny design idag, så jag satt ju en liiiiten stund idag, plus nu då. Däremot kommer den inte bli färdig förrän i slutet av veckan kanske, det beror helt på hur jag ligger till med plugget. Att jag skulle bli klar imorgon var ju bara att glömma, så jag får åka in till skolan två gånger ändå. Dessutom så mindes jag fel när jag kollade vilken tid jag skulle vara i skolan, så jag planerade in med tjejen jag ska köpa två kursböcker av att vi skulle träffas där vid 12 och jag börjar inte förrän vid 15. Sååå, det känns lite som att jag åker dit och vänder och skippar "lektionen", den är ändå bara på en timme och det enda som ska diskuteras är väl om man har några frågor kring examinationen. I och med att jag inte har det, allt är ju så jävla glasklart... nåja nästan i alla fall, så tänkte jag att det känns bättre att faktiskt spara på tiden och sitta och skriva på examinationen hemma istället. Har jag tur så ska killen in mot stan, då kan jag åka med honom.  Sååå hooold jåår thööömbs! 

Nu när killen är hemma igen, så är ju även kameran hemma och när examinationen är klar så ska jag lova er att jag ska lägga upp både nya bilder och ny design, snällt va? 

Tills dess får ni faktiskt stå ut med den här ruttna designen och se bilder i repris. Eller, jag kanske hittar någon bild som är värd att lägga upp, som inte visats redan, från den här datorn. Wööööw!



Att jag ser ut som... jag vette faaan... på den här bilden kan ni förbise och istället kolla på den jättesöta lilla krokodilen, eller är det en alligator? Äääsch, jag vet inte, den är söt oavsett. Jag ser ju glad ut i alla fall, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0