Hääh!

Jag är en nörd! I och med att jag varit ledig idag, så har jag inte gjort ett piss ungefär, mer än att ha varit allmänt nördig, plus att Jessi kom förbi på en liten fika då, hähä. Igår började jag köra nya COD, nöööörd, och det var så roligt, så jag bestämde mig för att sitta imorse också. Vilket resulterade i tre-fyra timmars nördande. Sen varvade jag skiten, buhuu! Jag skulle ha pluggat egentligen, meeen det blev inte riktigt så. Eller ja, jag pluggade lite för en stund sen, men det kan nog inte räknas. Hursomhelst, Jessi kom över och fika plus att vi lirade lite kort, jag förlorade alla gånger utom en eller två omgångar, också det buhuu!

Ikväll blir det förmodligen bio med killen, får se om det går något som vi känner oss sugna på, annars blir det väl bara att sitta hemma och tråka.

Nu ska jag bjuda på en bild från när Jessi var här i... lördags eller något sånt. Den är rätt fräsig, vi körde bowling på nintendot, och det är sjukt vad jämnt det var ^^


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

varför sitter brösten snett på tvspelsgubben? :o

2011-01-23 @ 00:35:42
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0