Gaahr!

Första mötet med den nya kursläraren var ju... sådär, och det är väl som man säger, första intrycket gör allt! Jag blev fullkomligt tokig idag, rent ut sagt förbannad, aldrig trodde jag att jag skulle få en så dålig kurslärare som den här, ALDRIG! Men, då vet jag det nu, och hon har numer hamnat nummer ett på min lista över dåliga lärare, då räknar jag in precis alla lärare jag haft under hela min skoltid, då är det illa!

Riktigt tråkigt, egentligen, då hon har lagt upp seminarierna skitbra, vi kör på samma stuk som under den absolut första kursen och de kommer mest bestå av grupper som sitter och diskuterar och så. Men att inleda hela introduktionsseminariet (nästan inleda i alla fall, men det är inte relevant) genom att säga att ALLA ska ta med sin egna bärbara dator till seminarierna, och har man ingen så ska man banne mig köpa en "för tekniken har minsann gått framåt och nu är datorer billiga, så ni kan inte skylla på att ni inte har råd"... Ursäkta mig, men... Nej, jag skulle inte ha råd att köpa en ny dator nu, jag är fullkomligt LUSPANK! Trots att jag ändå har en, så tycker jag fan inte att hon kan kräva av alla att de ska ta med sig en och minst av allt köpa en.

När hon sen ska gå igenom upplägget och börjar prata om Mondo (en sida där vi hämtar alla uppgifter osv.) och jag räcker upp handen och ska fråga en sak, så blir hon skitbitter och säger "NEJ, jag svarar INTE på frågor nu!". Jefla mathafackaaa! När jag sen visar min lilla irritation (okej stora) så säger hon "du sprider för mycket negativ energi". Jag? JAG? Baaah, att det sen hörde till saken att jag skulle fråga om Mondo, då jag inte fått upp kurssajten på den här kursen (vilket ingen annan hade fått heller), det sket hon blanka fan i. När hon sen ska gå igenom kursbeskrivningen och frågar om alla har med sig den, varav alla svarar nej, och hon blir arg för att vi inte har det, trots att det krävs att man har kurssajten på Mondo. Jävla rövhål!

Göööh! Det är ju bra att Mondo funkar som det ska nu också, och att vi verkligen får den information vi behöver över vad vi ska läsa till morgondagens seminarium, som hon vägrade dela med sig av, för det skulle vi minsann leta reda på i Mondo. In my aaaaass! Det vill säga, Mondo funkar inte som det ska, vi kommer inte in på vår grupps sida, och läsguiderna är inte alls något vidare bra. Jag undrar hur många det är som kommer komma till seminariet imorgon och har läst det som ska läsas, när vi inte vet vad det är som ska läsas liksom :) Åh underbara, älskade du!

Så... nu har jag skrivit av mig lite aggressivitet och mina "spridningar av negativa energier".

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Nuuu får du förklara :D har du varit vit Ängsö? Såg du något? Och vad är Foofie för dig? hihi :D

2011-01-20 @ 12:03:41
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0