Freitag

Idag har jag varit riktigt duktig, försöker jag intala mig själv i alla fall. På nästan två timmar hann jag åka in till skolan (varav busschauffören var riktigt hygglig och lät mig slinka förbi ostämplad) lämna examinationen i facket för att sedan åka hem igen. Nu sitter jag här, lite småhungrig och uttråkad, och funderar på om jag ska göra mig en liten omelett. Jag blev så fruktansvärt sugen på det, så jag tror att det får bli min lunch idag. Hähä!

Något annat roligt har jag fan inte att förmdela er idag, jag vill fota lite. Men jag har tröttnat på att bara fota naturen. Jag ska försöka få någon att ställa upp som linslus någon dag. Möööh!

Förresten så sitter jag vid skrivbordet och bredvid mig ligger det ett paket med batterier, det är lite lustigt det där med varningstrianglar. Jag menar, vem fan fattar inte att man inte ska hamra på batterier? Bara för det ska jag rita av den varningstriangeln åt er. Sånt som man gör när man har tråkigt.


Det är så logiskt, alla fattar utom duuuu!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

hahahah :D

2011-01-14 @ 13:54:16
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0