Fööck it!

Sitter här och försöker mig på examinationen för den här kursen, det är nästintill hopplöst! Någon har kommit och stulit min motivation, för här finns den fan inte någonstans, har försökt hitta den i kursböckerna... men där är den inte, suck! Visst, jag har ju kommit en liten bit påvägen, har åtminstone fått tillbaka lite av minnet på vad det var vi läste överhuvudtaget typ. Det är lurigt det där med lov, så satans skönt men att det man nyligen har läst ska försvinna helt ur huvudet, det är för mig en gåta. Hursomhelst... Jag har en och en halv vecka på mig att bli klar, så det borde jag ju kirra, har ju trots allt bara 2000 ord kvar att skriva, även om de 500 ord jag skrivit egentligen inte har någonting med observationen i sig att göra, hähä!

Dessutom är mina pengar i princip slut, och det känns lagom surt när böckerna för den här kursen kommer gå på 1700 kr, pengar jag inte har... Blä! Förhoppningsvis kan jag köpa alla kursböcker begagnat, då blir det också billigare, hoppas jag. Meneee, nu ska jag inte överösa er med mina klagerier ;)

Istället ska jag bjuda er på en bild från Cypern, gölligt va?



Jag är så jävla sexig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0