Wööw, händelserika dagen

Oder nicht! Jag skulle iväg till min VFU för att prata med min handledare, så jag pulsade ned till stationen för att ta tåget då det inte gick några bussar alls. När jag kom fram dit så var det en försening på en halvtimme och när jag ringde min handledare och sa att jag skulle komma sent, så föreslog hon att vi skulle träffas på måndag istället. Tur var väl kanske det, annars vet man aldrig när jag kommit iväg eller hem heller för den delen. Tråkigt däremot då jag såg fram emot att träffa dem igen, men då får jag göra det på måndag istället.

När jag kom hem igen bestämde jag mig för att skotta uppfarten, eftersom det blåste så förjävligt och det var pudersnö, resulterade det mest i att jag kastade iväg den skottade snön i ansiktet på mig själv, men det var uppfriskande i alla fall, höhö!

Resten av dagen har spenderats på sporadiskt pluggande från klockan nio till ungefär nu. Det resulterade inte direkt i en färdig tenta, men lite har ju gjorts åtminstone.

Nu ska jag nog ta och sysselsätta mig med något annat, tjingeling penisring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0