Nattliga bravader

Igår blev det utgång med några personer som jag inte träffat på... flera år? Det var hursomhelst väldigt trevligt, även om det första stället var det enda som var värt att dra på egentligen. Fast samtidigt var det bra att vi gick vidare, för då beslöt jag mig för att gå hem istället, hade jag stannat kvar hade jag nog inte mått så överdrivet bra idag. Nu är det åtminstone uthärdligt. På bussen hem fick jag mantra "spy inte, spy inte, spy inte" för att halvsovandes ta mig hemåt och bussresan kändes som om den tog en evighet. Nu får det nog räcka med festande för ett tag, jag har vettigare saker att slänga pengar på, faktiskt. Haha!

Dagens ifyllande av lista handlar om att berätta vad jag ätit idag, eftersom jag inte har kommit så långt, trots att jag varit vaken i tre timmar, så får jag fylla i den senare. Jag har bara fått i mig tre härliga glas mjölk än så länge och mjölk är fan det bästa att dricka vid bakfylla, hähä! :D

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

hahahah fy fan vad bra :D

2011-02-27 @ 16:13:55
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0