Dag 21 – Mina dåliga sidor

Har jag några? Självklart har jag väl det, ingen kan väl på något sätt vara helt perfekt.

Jag har hursomhelst en tendens att vara väldigt långsint, blir jag förbannad över något så kan det ta många timmar/dagar/veckor/månader innan jag kan förlåta den personen. Okej, nu är det väl kanske inte så att jag är förbannad i ett streck, jag förlåter personen om den i fråga faktiskt säger förlåt, annars så skiter jag bara i den personen helt enkelt och går vidare med mitt liv.

Jag har även för vana att dela med mig av mina åsikter till höger och vänster, på både gott och ont, jag har däremot blivit bättre på att välja tillfällen de senaste åren, ren självbevarelsedrift kan man säga.

Envishet är även det något som utmärker mig, jag brukar vara väldigt fast på min sak och är lite av en besserwisser ibland (jag skulle ju aldrig säga något som jag inte är helt hundra på är sant, tycker jag, men ibland händer det ju att man blir motbevisad). Det kan jag tro kan vara rätt påfrestande för personerna runtomkring, faktiskt.

Sedan finns det väl säkert ett antal egenskaper till som inte alltid hamnar på plussidan, även om alla egenskaper är positiva i vissa fall, så är det väl främst dessa tre egenskaper som jag faktiskt kan se som de mest negativa i fel situationer. Kan man säga så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0