Dag 20 – Mina förebilder

Det fick bli en dags försening av det här inlägget, när jag kom hem igår så var jag så jäkla trött att jag inte ens satte på datorn.

Mina förebilder är hursomhelst mina egna föräldrar, de är så bäst att det inte finns några andra alternativ! Eller jo, i princip hela min släkt är ju faktiskt förebilder, alla är de goa! Man kan känna sig lyckligt lottad att vara född i världens bästa släkt, faktiskt. I övrigt så har jag nog inga direkta förebilder, för kändisar och sådant trams är i regel inte värda att ha som förebilder.

Idag är jag också übertrött, är väl förmodligen någon förkylning på gång, vilket inte skulle vara så konstigt, då jag trots allt spenderar åtta timmar om dagen på dagis med alla småttingar, då blir det lätt så.

Nu blir det till att ta en dusch, sen ska jag däcka i sängen, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0