Dag 19 – Detta ångrar jag

Egentligen kan jag väl inte säga att jag ångrar någonting jag gjort, det mesta jag gjort har jag ändå hämtat erfarenheter ifrån, oftast åtminstone. Jag tänkte skriva att jag (om jag nu måste ångra någonting) ångrar den sista karatefyllan som jag skrev i det tidigare inlägget, fast... Jag hade ju uppenbarligen inte lärt mig den första gången, så en andra gång kanske var det som krävdes (hoppas jag åtminstone) för att jag inte skulle göra samma misstag igen. Annars kan man ju även ta och ångra någon ex-pojkvän, fast ändå... Någonting har man ju hämtat även från dem som man skyr som pesten idag, inte minst lärdomen av att inte göra om samma misstag.

Nej, jag tror nog att livet är för kort för att man ska ångra en massa saker, det som är gjort är gjort och även de negativa situationerna för med sig något positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0