Dag 16 – Den här veckan

Den här veckan har hittills varit väldigt händelselös egentligen, det enda av värde jag har gjort är att jag pratat med min handledare på VFU och även lämnat in examinationen då. Ikväll ska jag däremot iväg på föräldramöte på VFUn, min handledare frågade om jag ville vara med i måndags, så ptja... varför inte? Kändes väldigt kul att få förfrågan, det värmde lite i hjärtat att de faktiskt ville ha med mig.

Imorgon står även en fotorunda med Malin på schemat, sjukt nice, det var så länge sen jag faktiskt "ansträngde" mig med fotandet, har bara blivit några nonsensbilder á la uttråkadsomfanbilder. Om tiden räcker till ska jag förmodligen även följa med Carro på lägenhetsvisning, men jag får se om tiden räcker till som sagt. Henne ska jag även träffa på söndag för en shoppingrunda, även om det för min del bara kommer bli fönstershopping.

Såå, det var väl hela min veckoplanering det där, fan vad avundsjuka ni blir, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0