Dag 15 – Mina drömmar

Åh, mina drömmar är så romantiska, ni kan inte ana! Min dröm är att min prins en dag kommer ridandes på sin vita häst och räddar mig från tornet jag suttit i sen... jag vet inte när. Sen lever vi lyckligt i alla våra dagar!


















Eller... Vänta!

Det är ju inte min dröm! Min dröm är helt enkelt att bli klar med studierna, och då får vi hoppas på att vi inte går under år 2012. Efter det så ska jag kräva en fet ingångslön, efter alla dessa år med slit liksom. Även om lönen inte kommer vara lika fet som i övriga yrken, men eftersom jag trivs med det jag kommer jobba med senare, så gör inte det något.

Dessutom är det ju klart att jag drömmer om ett samhälle som jag själv vill leva i och vill att mina barn ska växa upp i, för dagens samhälle är ju inte direkt top notch, om ni frågar mig. Så ja, barn drömmer jag också om att få i framtiden, gärna ett dussin liksom, för sådan är jag, barnkär!



Annars är min närmaste dröm att jag imorgon ska vakna upp till vår eller sommar. Även om jag älskar vintern så saknar jag faktiskt det milda vädret, jag har tamejtusan börjat frysa. Det gjorde jag aldrig förut, så jag önskar mig även att jag slutar åldras. Fast dessa drömmar är ju närmast utopiska, men sånt behöver man väl också antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0