Sådärja

Då fick det bli en snabb och simpel juldesign. Hähä, så roligt har jag! Egentligen borde jag plugga, men jag orkar verkligen inte det nu, man får vara lat när det är så kort tid kvar till julafton.

Imorrn blir det till att handla dem sista julklapparna (usch, jag längtar inte till kaoset i stan), dum som man är väntar man ju alltid till sista stund :)

Jag har inget roligt att skriva heller, eller jooo... Jag har "jullov", åtminstone till imorgon, sen är det jobb som gäller i två veckor. Efter det lär det väl bli hetsskrivning på tentan.

Bara för att jag har tråkigt, en lista:

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst

Det jag inte valt dubbelt av i matväg har jag liksom aldrig riktigt smakat, förutom ischoklad och köttbullar då, men det är ju inte så gott. Om det nu inte är hemmagjorda köttbullar, det är gott! Jag älskar julen, men det ska vara Arne Weise som sitter i TV-rutan.



Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Haha skönt med liite julkänsla i bloggen i alla fall :D wuuu! :D God jul pårej!

2011-12-23 @ 11:13:08
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Jag trooor att jag hade med den därifrån :o skitskumt.

2012-01-02 @ 10:23:54
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0