Yääh!

Den första arbetsdagen är avklarad, och det känns gudomligt! Det sjuka är att jag absolut inte hade några problem med att somna och jag var inte ett dugg nervös senare på kvällen igår och kände i princip inte av ett piss av nervositeten imorse. Det var en otroligt lugn dag idag också, vi var cirka sju pedagoger på sex barn, så ja... det förklarar väl det mesta, då det normala är omkring fem barn per pedagog. Alla var dessutom sjukt trevliga och ungarna otroligt goa. Även om dagen gick lite segt, tack vare att det var så otroligt lugnt, får man väl vara glad att det faktiskt var det den första dagen så man lärde känna personalen lite mer än vad jag hade gjort annars.

Nu är jag visserligen väldigt trött, men det handlar nog mer om att jag stått i solen i närmare åtta timmar. Så snart blir det sängen och TV som gäller.

Någon gång framöver ska jag försöka bjuda till med lite bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0