Okejrå

Bara för att jag skrev i det tidigare inlägget att jag skulle försöka mig på ytterligare en uppdatering, så känner jag mig tvungen. Även om jag egentligen inte orkar, jag är sjukt trött! Jag orkade knappt träna idag, så det fick bli en lättare variant. Körde bara lite kondition, ben och mage. Baah, på något sätt känner man sig rätt så oduktig, trots att jag faktiskt borde känna mig duktig som överhuvudtaget pallrade mig dit.

Imorgon är det i alla fall fredag, och det ska bli så otroligt skönt med helg! Fan vad jag ska sova... säger jag nu åtminstone, men jag kommer säkert vakna tidigt ändå. Imorse vaknade jag en hel kvart innan klockan skulle ringa (vid fem) så nu har man ju kommit in i de tidiga morgonrutinerna redan. Sånt brukar gå väldigt fort för mig.

Någon dag måste jag damma av kameran också, det känns som om det var längesedan den användes och det är tråkigt att inte lägga upp nya bilder. Fy skäms på mig!

Däremot tänkte jag bjuda på en bild på en katt från Gotland. En kissemoj som besökte oss nästan varje dag, en riktig liten kelgris som brukade ligga i blomlådorna vid altanen, höhö!



Inte kunde jag tro att dena söta varelse hade blivit vanvårdad och övergiven av sin tidigare ägare, dumma människor!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

VILKEN SÖT FLUFFSAAAAK!! :D :D :D

2011-08-12 @ 11:11:40
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0