Mitt händelserika liv!

Jahapp, då var det snart onsdag och mitten på arbetsveckan. Tiden går fort, men ändå rätt så långsamt. Förra veckan känns som om det var en evighet sedan, men samtidigt som om det var igår. Knasigt...
I lördags åkte jag förbi Oktoberfest i Älvsjö, men det blev inte så överdrivet långvarigt, en öl sen bestämde jag mig för att åka hem. Så rolig har jag varit i helgen liksom, haha! I fredags när vi var och handlade hittade jag ett gigantiskt garnnystan, som jag kände mig tvungen att köpa. Jag hade varit sjukt sugen på att sticka i några veckor, så... ja, jag började sticka helt enkelt. Jag känner mig som en riktig tant, men det är avkopplande åtminstone, så får jag ju en hemmagjord halsduk i vinter. Mahaha!
Det är väl egentligen det jag gjort om kvällarna nu sedan i fredags, stickat, vilket nöje! Så jag har inte så överdrivet mycket mer att förtälja, istället bjuder jag på en bild på stickningen, snälla jag.

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Hihi taack Laajnda! :) <3

Och vi kan ju ha sy-/stick-/virkjunta någon dag :D hahah!

2011-08-17 @ 10:28:48
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Hahha det gäller att börja träna på att vara tant i tid! ;D

2011-08-19 @ 22:50:23
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0