Mhmmm

Jag är väldigt dålig på att uppdatera! Jobbade i alla fall sista dagen i fredags (eller ja, för sommaren åtminstone) och igår började skolan igen. Jag fick lönen redan i fredags, så i helgen kunde jag äntligen genomföra mitt efterlängtade TV-köp. Jag är helnöjd verkligen, använder den som datorskärm och det är en sådan enoooorm skillnad. Jag menar, jag har suttit framför en gammal tjockisskärm på... vad kan den vara, 16-17"? Nu är den en 42" som gäller, mohaha!

I torsdags beställde jag även hem proteinpulver från gymgrossisten, de hade en kampanj så man fick 4kg och ett par bonusprodukter, så det var ju lika bra att slå till. Det fick bli en ny smak nu, banan, jag har inte smakat den än, men jag hoppas verkligen att den är god. Annars blir det väl bara till att tvinga i sig.

Idag stod föreläsning på schemat, med en extremt värdelös tid, 17-19... Hmpf, värd att gå på var den inte heller! Men i och med att den ändå låg så pass sent så hann jag ju med att träna på morgonen, jag var där redan vid 7:45, då var det bara jag och en till där, vilket var rätt skönt. Ingen kö på maskinerna här inte! Efter det var det bara att bege sig hem för att läsa det som skulle läsas till föreläsningen, vilket gav mig mer kunskap och information än vad föreläsningen gjorde.

Just ja, nu har jag väl ungefär en tredjedel kvar att sticka av halsduken, det går fasiken framåt!

Nu tänkte jag däremot inte babbla mer, jag ger er istället bilder på mina älskade inköp för att sedan ta mig en proteindrink. Hare!

Gaaanska generöst med bonusprodukter: t-shirt. shaker, smakprov på hallonprotein och en pillerask (vad jag nu ska med den till, så mycket pillerknaprande sysslar jag inte med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0