Vivvsilur! :D

Idag har jag fått träffa henne, den där damen som bestämde sig för att flytta till Västerås för sisådär ett år sen, lite mer. Första trippen blev till en butik där hon skulle lämna tillbaka en tröja, men hon fick nöja sig med att byta den mot ett annat plagg för att de var så snikna. Efter det begav vi oss mot Djurgården för att handla oss en mjukglass, mmmmh! Vi satte oss på en bänk och skrattade åt allt och inget och Vivvsan förklarade att hon aldrig ska skaffa sig en hund om det alltid var som för de två hundägarna vi såg (den ena stannade upp och lät som en riktig fjolla när hon med bebisröst sa: "åååh guuuuuud vad söt, det såg skööönt ut"). Då får väl jag skaffa mig en extra för att kompensera upp hennes icke-köpande av hund ;)

Hon förklarade även att hon var så blyg som liten att hon inte ens vågade säga till när hon var kissnödig, jag trodde att den blygheten försvunnit... Men icke! Hon sa inte förrän efter att vi suttit på bänken i cirkus en halvtimme att hon hade med sig en filt. Vi valde därefter att förflytta oss mot gräsmattan och solen.

Egentligen var det meningen att jag skulle lägga upp både bilder och filmer, men det får räcka med bilder idag, för jag har inget tålamod att vänta i tre timmar på att enbart en film ska föras över till youtube. Så ni får helt enkelt nöja er med bilder idag :)

  









Sista bilden är på Herr Mask som Vivvsan blev rädd för, stackars Herr Mask :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0