Idag är jag snäll...

... för att jag skriver ett inlägg idag, bara för Vivvsans skull! Hon ville ha någonting att läsa när hon kom hem från träningen, och jag är ju inte den som är den, därför gör jag henne till viljes idag. Ibland förvånar jag mig själv över hur snäll jag kan vara, hähä!

Dagen har hursomhelst spenderats i skolan, under dagens lektion begav vi oss ut för en kort fågelskådning, vi skulle "använda alla våra sinnen", det lät ju lite roligt, vi vill ju gärna inte smaka på fåglarna. Det skippade vi faktiskt också. Roligt värre!

Jag har inte alls mycket att skriva om idag, faktiskt. Så... jag tror att jag ger mig nu!



Däremot så känner jag mig faktiskt även otroligt givmild idag, så jag bjuder på en bild. Fast det är nog mest för att jag ska kunna tala om för er att jag känner mig oerhört sötsugen just nu.

Det var allt för idag, tjing!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Åååh taack laajnda :D visserligen somnade jag rätt fcrt efter träningen, men det var trevligt att läsa nu istället också (a) hihih :D

2011-04-05 @ 14:07:09
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0