Håhå

Nu har VFUn dragit igång igen, och jag är totalt jävla matt nu. Det har verkligen varit en superkul dag och jag älskar att ungarna verkar tycka om mig väldigt mycket. Direkt när jag kom innanför grindarna började de kramas, rycka och dra i mig. Så hela dagen har varit fylld med en massa lek och skratt, vilket passar mig finfint. Det är underbart härligt att vara ute hela dagen, bortsett från två timmar för lunch och vila, när det är så pass varmt och fint vårväder. Det har varit en massa mask-, spindel- och nyckelpigsplockande idag, även en massa blommor då, härliga ungar :)

I helgen blev det en väldans massa knatande i staden med herr Hemlig, hann även med en träff med en gammal vän och ett besök på Sjätte Tunnan med den sistnämnde (som jag skamligt nog aldrig varit på innan). Det har blivit en del öl under långhelgen, det blir ju liksom bara så när solen lyser och uteserveringarna öppnas. I söndags smakade jag även min absolut första weissbier (skamligt det också, jag vet) på O.T och fy fan vad gott det var, Schneider weisse har jag för mig att den hette. Det smakade som nybakade kanelbullar, utan kanel då. Efter det blev det middag på Texas Longhorn, nomnom.



Omnomnom, verkligen värd att prova ;)


Kommentarer
Postat av: soffan

Tack så mycket, Hur är det med dig annars då? kul att du läser min blogg.



guu vad mysigt med en öl :) vill du gå ut och ta en och snacka lite gammalt? skulle va kul!

2011-04-29 @ 10:41:21
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmogorN:D

2011-04-29 @ 11:27:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0