Yes

Nyss hemkommen från VFU:n, sitter och snörvlar lite i soffan. Har blivit smittad av lite barnbaciller under VFU:n, så det är bara att kurera sig. Men det är i alla fall förbannat kul, jag trivs som fan! På onsdag ska jag även få vara med på ett kvällsmöte med alla förskollärare från rektorsområdet (vad jag förstått det som). Det ska bli intressant att få ta del av all information, det är tydligen väldigt mycket som händer just nu. Det roligaste är att det var biträdande rektor själv som föreslog att jag skulle vara med, till min handledare. Och jag har fått otroligt bra omdöme av min handledare, det är verkligen guld värt! Näe, den förskolan är verkligen ett ställe jag mer än gärna skulle vilja jobba på, både personal och barn är sjukt underbara.

Nu funderar jag på om jag ska göra om bloggdesignen på den här, den ser rätt trist ut... faktiskt.

Jag får inte röja identiteten på någon ur personalen, och absolut inte något av barnen. Då helst inte vart jag har min VFU heller. Så därför kan jag ju inte bjuda på någon bild som alls kan kopplas med den förskolan, så jag skippar en bild på det idag. Men jag kan bjuda på en annan ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0