Snödag

Idag var det sista dagen på VFUn, vilket kändes trist. De frågade dock om jag kunde hoppa in och vikariera den 16 november, så måste kolla upp schemat för nästa kurs om det går eller inte. Annars kommer jag ju tillbaka dit i slutet av november, även om det bara är tre dagar då.

Det var hur kul som helst imorse, när barnen var ute på gården och började göra snögubbar, så undebart! Jag kommer sakna dem små liven så mycket, och personalen också för den delen. Åhåå, hjärtskärande :(

Jag, killen och Jessi åkte iväg till Heron City för att käka mat för någon timme sen. På vägen hem så hände det, som det förmodligen hänt för många andra idag, vi krockade. Suck! Riktigt pissigt, men jag hade någon skum magkänsla av att något sånt skulle hända idag. Killen råkade köra in i en stackare, som tvärnitade när h*n skulle köra ut på en annan väg. Sånt händer, och det var tur att killen han ställa sig på bromsen så att det bara blev en liten smärre kyss. Det blev inga större skador på killens bil, bara lite lackskador och dimmljuset pajade väl. Vet dock inte hur det ser ut i dagsljus, men jag hoppas att det inte är värre än så.

När vi var på Heron City såg jag även att Hemtex hade en alldeles mysig rea, så jag bestämde mig för att vi skulle gå in. Ut kom vi med tre handdukar och ett överkast, som jag har längtat efter ett överkast. Det blev fiiint i sovrummet nu, om man bortser från väggarna och garderoberna i alla fall, höhö!


Där är godingen, jag "orkade" inte ta ett kort på det och lägga upp. Eller så kanske det var för att jag ville att ni skulle slippa se hur det i övrigt ser ut i sovrummet, jag skonar er det ;)

Nu ska vi nog glo på en film, tjingaloong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0