Sisådärja

Det skulle bli vääärsta party idag (eller igår då)... Trodde jag, men det blev det väl inte riktigt. Det är helt sjukt när man varit taggad i över en vecka, att det när dagen verkligen kommer bara blir trötthet och segt. Eller ja, det var ju jättetrevligt, men inte riktigt party som det var tänkt, haha. Men det var verkligen sjukt trevligt att träffa Vivvsan igen, en stor sensation att vi träffats två gånger inom loppet av ett halvår :D Och även att träffa kurspolarna utanför skolan.

De två kurskamraterna hoppade av vår festlighet och åkte vidare, och jag, Vivvsan och Sofie åkte vidare in mot stan. Vi knatade in på Harrys, gick till baren, köpte det vi skulle. Ställde oss ute, för att överhuvudtaget kunna röra på oss, jag fick öl över mig av en brud som ramla. Vi drack upp det vi hade och begav oss hemåt. När jag sitter och väntar på att mitt tåg ska komma så kommer det någon lirare och sätter sig bredvid mig, knuffar mig lite på armen och frågar om tåget går dit han ska, jag svarar såklart. Då vill han plötsligt börja prata om allt mellan himmel och jord, frågar om jag tror på karma och frågar vad jag då vill återfödas till? Haha! Sen börjar jäkeln prata om politik, då tänkte jag bara "baaah", och jag som inte kan ljuga eller något säger ju vad jag röstade på när han frågade. Oväntat nog så gav det inte någon negativ respons, snarare tvärtom. Det var ju lite kul. När tåget väl kom så frågade han faktiskt vart han skulle sätta sig, han ville inte vara jobbig, som han sa det, och sa att jag sätter mig här på andra sidan, det är bara att sätta dig här om du vill snacka skit. Otippat, jotack! Men, det gjorde jag ju inte, han somnade ändå, mahaha.

Och nu bjuder jag på två utav alla de sju bilder jag tog ikväll, höhö!

 


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Jaaaa, mera Lajndaumgänge åt Vivvisarna! :D Det var kul trots att vi var segomaner allihop, vi får partaja hårdare en annan dag, vi har ju cirka 100 år på oss om vi har tur ;)

2010-10-31 @ 21:29:11
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0