Plööögg

Nu sitter jag och råpluggar, det går helt okej, men nu börjar det bli tråkigt igen. Blö! Meneee, jag har ända fram till torsdag på mig, så jag hinner ju, utan tvekan. Det är bara en fråga kvar som kanske tar en halvtimme att svara på max. Men hur kommer det sig att motivationen oftast når botten när man har så lite kvar? Säkert något psykologiskt skit, höhö.

Jag var som sagt ute på en fotorunda innan, men fick ingen direkt bild som blev sådär bra som man bara fastnar för. Men kanske lägger upp någon bild senare när jag bytt över till den andra datorn, we'll see!

Igår bestämde jag mig för att jag skulle äta lax idag, och idag hittade jag ett recept som såg gott ut... Laxpasta. Men, det var det inte. Ätligt kanske, några tuggor i alla fall, men sen ville jag inte ha mer. Så, prova inte den, det smakade dillstuvad potatis, och jag gillar inte det :)


Sweet pluggeloo! Snart över för den här kursen! Tjoho, partyrajrajfredag på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0