Måndag morgon...

... och jag är hemma! Det känns som att det var en evighet sen, helgen gick så jäkla fort, och idag sitter jag bara hemma och skriver rent för den sista examinationen. Jag har bara en och en halv fråga kvar att besvara, men jag orkar verkligen inte nu. Jag ska nog bege mig ut på en fotorunda istället och filosofera lite.

I lördags var vi på middag hos svärföräldrarna, där även killens kusiner från Schweiz var på besök. Vi fick en jättegod räkcocktail till förrättt, nom nom nom! Och fläskfilégryta till huvudrätt, nooooom! Hähä! Sen somnade vi nästan i soffan, och bestämde oss för att åka hem.

Igår var vi på kalas hos killens kusinbarn, där blev det tacos och glass. Det här har varit en riktig äta-god-mat-helg :D Mer sånt åt folket!

På torsdag är det även sista dagen på den här kursen, så det blir muntlig examination och kursutvärdering, tjoho! Och på fredag blir det partyy för hela slanten, med några i klassen, det måste ju firas att första kursen är avklarad. På lördag ska jag över till två vänner på middag, och dem har jag inte träffat på en evighet. Typ, sju månader! Det är ju nästan sjukt, tiden går för fort, och man tar inte tillvara på den :(

Nu ska jag göra annat, och mer pill på bloggdesignen blir det någon annan gång. Kanske idag, kanske imorgon... höhö! Heeeippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0