Hehehe

Snor denna lista från Lina, bara för att jag inte orkar göra mig iordning riktigt än.

Vad gjorde du kl 08 imorse: duschade
Vad gjorde du för 15 min sedan: pillade på bloggdesignen 
Det sista du sa högt: puss hej!
Det senaste någon sa till dig: puuuss
Vad har du druckit idag: oboyoyoy
Vad var det senaste du åt: mackor
Vad var det senaste du köpte: mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: mulet
Godaste glassmaken: vanilj 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det kanske är möjligt
Sover du tungt: jag tror det?
Drömmer du mardrömmar: det kan väl hända 
Trivs du med ditt jobb: jag jobbar inte, sörrö
Favoritklädsel: lodismjukisar
Favoritlåt just nu: just nu lyssnar jag på The kings of Nuthin' - Rhythm and booze, så får bli den
Vad ser du om du tittar till höger: en monsterdator 
Vad gör dig glad just nu: just precis nu, att den första kursen snart är avklarad
Vad ska du göra härnäst: göra mig iordning för att gå till plugget
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: klaad
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: leggings och tunika
Sommarplaner: typ... försöka jobba?
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: morgon
Är du kittlig: jepp
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: alla är lika gosiga, men fästingar kanske är lite onödiga
Längtar du mest efter just nu: att klockan ska slå 16:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0