Woop wooop!




Yeees, så här ser mitt schema ut för de närmsta tre veckorna, vad jag vet än så länge iaf, höhö! Så är ju halva denna dag avklarad och det känns så naaajs! Redovisningen är över, nu blir det till att bita på naglarna i väntan på att få resultatet, och min magkänsla säger att vi blir underkända. Men ni får hålla tummarna ändå tycker jag!

Just nu kokar jag potatis, det ska bli till att äta potatismos och prinskorv, nomnom! Sen ska jag nog sätta mig och plugga en stund, tror jag... Jag får se om jag orkar, men det lutar väl åt att jag inte kommer orka, ja och då blir det ju helt enkelt något annat jag sysselsätter mig med också.

Fasiken vad det har snöat de här senaste dagarna, hoppas att det kommer MEEEER och att det får ligga kvar till jul, det är ju trots allt bara 28 dagar kvar! Jag funtar på att baka lite i helgen, tror jag... Kanske knäck, eller lussebullar... eller.... SAFFRANSGLAAAASS :D

Nu måste jag checka potatisen, tjiiing!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Ge mig saffransglassrecept plz! :D

Och jag håller tummar OCH tår :D hihi

2010-11-26 @ 15:12:55
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0