Möööh!

Igår jobbade jag på förskolan, vilket jäkla välkomnande jag fick! Flera av barnen sprang fram och kramade mig, och ena ungen stog och hoppa helt i extas, haha åååh, jag skulle vilja ta hem allihopa, de är så underbara! Däremot blev det ju lite förvirring, i och med att ingen från den ordinarie personalen var där, och det var bara jag som varit där innan. Så jag fick "ta befälet" som min handledare sa, även om det inte blev som det brukade och några rutiner blev lite brutna så var det ju ingen som kom blåslagen därifrån, maha.

Nu känns det ju däremot världelöst att jag inte ska dit på VFU igen förrän nästa termin, skolan lurade mig :(

Idag blir det revbensspjäll och coleslaw till middag, nomnom! Så jag måste snart börja fixa med revbensspjällen så de blir riktigt möra och fina ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0