Tjippong

Skulle gått på föreläsning idag egentligen, men när klasspolarna smsade och sa att de skulle hoppa det och plugga istället, så följde jag samma exempel. Nu sitter jag här, gjort det som ska göras till seminariet på torsdag, och nu funderar jag på om jag ska fortsätta med nästa veckas uppgifter. Fast det suger energi bara att samla ork till det, höhö.

Träningsvärk, det har jag också. Helt sjukt egentligen, eftersom jag inte tränat, men då bevisar det ju att det räcker med vardagliga saker för att bygga upp muskler. Om nu vedhuggning och att släpa grenar och kvistar kan klassas som något vardagligt, menee, vi säger att det är så i alla fall :)

Förresten glömde jag skriva en "rolig" grej igår om vår lilla brasa. Grannen höll på att slänga i massa småflisor, och ville väl lägga det snyggt, men smart att försöka göra det mitt i elden. Handsken började brinna, vilket han inte märkte förrän han skulle klia sig i ögonen. Resultat: han behöver ingen ögonfransböjare nu. Det var hemskt, roligt! Hahaha :D Fast jag skulle nog inte skrattat om det var värre, men det var det ju inte som tur var.

NUUU BLIR DET LUNCH MED FÄRSKPRESSAD JUICE, MHMM!



Så bjuder jag på en old-school-mongobild, bara för att jag saknar gamla tider.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha snyggaste bilden :p Jag saknar också gamla tider. Men tyvärr kan man ju inte göra så mycket :(

2010-11-09 @ 15:00:20
Postat av: Soffan

Hahaha :D yesbox det var times ago! hur är läget med dig annars då bruden? visst var griiisen sööt! tihi Kraam!

2010-11-09 @ 15:50:11
URL: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0