Rövnullstaag

Dagen började ju nästan bra... or not! Drar in till stan för att gå på föreläsning, vi väntar i en halvtimme, han som skulle föreläsa har fortfarande inte kommit. Vi får höra att ingen har fått tag på honom och han har inte skickat in någon sjukanmälan eller så. Så vi drar, bestämmer oss för att börja med VFU-uppgiten. Så långt kommer vi inte direkt, i och med att i princip hela den här kursen är inriktad på grundskolan, och vi har VFU på förskolor alla tre. Tjuhu, eller inte!

Kollar på fakturorna på Telia, en faktura på 960 kr står och lyser OBETALD! Mmmmh, mysigt... Jag som satt en beloppsgräns på 500 kr, in my ass! Ringer till deras kundtjänst, får sitta i kö i en halvtimme. Bruden jag snackade med hade ingen aning om hur det funkade med beloppsgränsen, och tyckte liksom jag att det borde skickas en faktura när det totala beloppet låg på 500 kr. Icke dååå, så är ju inte fallet! Jag anmälde mig till månadsfaktura istället, så nu hoppas jag att kostnaden för skiten åtminstone håller sig nere. Nu betalas det alltså för ett kvartal, trots att jag inte anmält att jag vill betala kvartalsfaktura. Fuck iiiit! Däremot så har jag världens bästa föräldrar! Mamma hade redan öppnat fakturan när jag ringde henne, och lät hemlighetsfull. Hon sa att hon skulle betala den. Även om jag verkligen HATAR att leva på mina föräldrar, så fick hon göra det den här gången, med lovord från mig att när jag börjar jobba så får de igen allt!

NUUUU har jag avreagerat mig lite, och snart är det dags för att göra käk.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Hatar allt fakturatjafs som alltid är med alla företag :D uuusch.

2010-11-09 @ 23:10:06
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0