Rökt söndag

Just nu sitter jag här och värmer mig. Jag har varit ute från klockan 10 på morgonen, det har nämligen fälts en massa träd i föreningen idag. Så, jag och killen var ju tvungna att hjälpa till. Tre motorsågar var framme, och alla "pojkar" var helt lyriska. Varför är killar så fascinerade av motordrivna prylar? Jag förstår inte, haha. Eller ja, vissa saker, men motorsågar är ju fan sjukt läskiga! Jag ställde mig gärna några meter ifrån, jag vill inte få en motorsåg i skallen om det blir kast på den. Det är min kära kusin Lina som skrämt upp mig med sina berättelser från sitt gamla gymnasium, fy dig! :p

Det blev i alla fall en liten paus i vedhuggning och allt vad det heter för att grilla lite korv, ohyeaas. Efter det tröttnade jag och försvann upp hit till lägenheten. Jag luktar rökt isbit, mhmm!

Nu ska jag nog pilla lite med annat, sååärä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0