Pöööngt!

Pluggets vecka, kan man ju säga. Tjatigt, men whataheck! Idag blir det till att köra igång ännu mer med examinationen, plocka ut det som behövs sen måste jag fan börja skriva på den också. Men det ska nog gå relativt smärtfritt hoppas jag, fast allt hänger ju dock på examinatorn, seminarieledaren vi har är ju inte direkt den bästa som finns, vilket jag, Amanda och Kimberly snackade ganska friskt om igår. Ingen utav oss gillar henne sådär överdrivet mycket, hon kan inte ens hålla i ett skapligt seminarium. Våra seminarium ska vara till för att vi ska diskutera, men gör vi det? Nej, inte så överdrivet mycket, hon pratar väldigt mycket... Om irrelevanta saker också, eller så står hon bakom sin datorskärm och pratar så jävla monotont att man nästan somnar. Som tur är så är det bara ett seminarium kvar, och det är till för redovisning. Vi får se hur det blir, om hon kan hålla munnen stängd så länge att alla redovisningar blir gjorda. Fast det skulle ju i och för sig vara väldigt skönt att slippa det, hon kan ju inte direkt kugga oss om vi inte genomför vår redovisning då, höhö!

Åhjo, det här är jätteroligt för er att läsa, verkligen! Jag kanske skulle bespara er den tid det tar att gå in här och läsa sådana här tråkiga inlägg, genom att kanske skippa nya inlägg de dagar jag bara tillägnar plugg, maha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0