Ouuff!

Äntligen är jag klar med examinationen, det känns som om jag är en snudd på allsmäktig! Den enda oroligheten jag står framför i den här kursen då är att bli godkänd, vilket jag fortfarande hoppas att ni alla håller tummarna för, hähä. Så imorgon blir det alltså bara att ta det lugnt med allt, gud så skönt. Fast då ska jag in till stan och fika med den gamla kurskamraten Lina och byta böcker med varandra över en cocoslatte, juuummy!

Igår var jag ju på fotomässan och där införskaffade jag mig en silverreflexskärm, så jag hade tänkt att jag skulle fota lite med den, men upptäckte att det var väldigt svårt att hålla i den, samtidigt som jag skulle fota mig själv. Sååå, jag får helt enkelt leta upp en frivillig som vill vara med på foto, finns det någon där ute? ^^

Bilder med reflexskärmen får helt enkelt vänta ett tag, antingen tills jag fått in tekniken eller tills någon frivillig dyker upp, höhö!

Men vad ska man göra nu då? Kanske skulle röra på arslet och gå till affären för att införskaffa mjölk och mat... Hmm!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Jag är frivillig! Kom till Västerås ögonaböj! :D

2010-11-29 @ 15:52:34
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0